نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ریاضی رد پای سطوح طبقه‌بندی نظریه سولو در کتاب ریاضی پایه هشتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 113-128]
  • آموزش فلسفه به کودکان اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر کیفیت تعامل بین معلمان و دانش‌آموزان دختر متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 99-111]
  • آموزش فیزیک طراحی کتاب الکترونیکی و ‌ پویایِ فیزیک و بررسی میزان تأثیر آن در یادگیری و یادداری مفاهیم فیزیک. [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 129-142]

ا

  • ابتلا به کرونا نقش پیامدهای کرونا بر مشکلات سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 143-154]
  • اضطراب ادراک‌شده نقش پیامدهای کرونا بر مشکلات سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 143-154]
  • افسردگی نقش پیامدهای کرونا بر مشکلات سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 143-154]

پ

  • پایه هشتم رد پای سطوح طبقه‌بندی نظریه سولو در کتاب ریاضی پایه هشتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 113-128]
  • پرخاشگری مقایسه پرخاشگری و قانون‌گریزی در نوجوانان دارای صفات خودشیفته و عادی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 87-98]
  • پژوهش شناسایی عوامل مؤثر بر فرهنگ پژوهش در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 19-35]
  • پژوهش تربیت معلم شناسایی عوامل مؤثر بر فرهنگ پژوهش در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 19-35]
  • پژوهش مشارکتی واکاوی فرایند توسعه‌ی حرفه ای مبتنی بر تجارب زیسته‌ی معلّمان درس پژوه [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 37-53]

ت

  • تعامل اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر کیفیت تعامل بین معلمان و دانش‌آموزان دختر متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 99-111]
  • تعلیم و تربیت شناسایی نیازهای آموزشی نو معلمان در نظام تعلیم و تربیت [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 55-69]
  • توسعه‌ حرفه ای واکاوی فرایند توسعه‌ی حرفه ای مبتنی بر تجارب زیسته‌ی معلّمان درس پژوه [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 37-53]

ج

  • جستجوی اخبار کرونا نقش پیامدهای کرونا بر مشکلات سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 143-154]

خ

  • خودشیفتگی مقایسه پرخاشگری و قانون‌گریزی در نوجوانان دارای صفات خودشیفته و عادی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 87-98]
  • خودکارآمدی شغلی نقش دانش معلمی و نگرش مرتبط با شغل معلمی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای و خودکارآمدی شغلی دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر تبریز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]

د

  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر کیفیت تعامل بین معلمان و دانش‌آموزان دختر متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 99-111]
  • دانش‌آموزان دبیرستان تاثیر مواد کمک درسی بر یادگیری زبان انگلیسی و مفهوم سازی فرهنگی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 155-167]
  • دانشجو- معلمان نقش دانش معلمی و نگرش مرتبط با شغل معلمی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای و خودکارآمدی شغلی دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر تبریز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
  • دانش معلمی‌ نقش دانش معلمی و نگرش مرتبط با شغل معلمی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای و خودکارآمدی شغلی دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر تبریز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
  • درس پژوهی واکاوی فرایند توسعه‌ی حرفه ای مبتنی بر تجارب زیسته‌ی معلّمان درس پژوه [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 37-53]

س

  • سطوح طبقه‌بندی سولو رد پای سطوح طبقه‌بندی نظریه سولو در کتاب ریاضی پایه هشتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 113-128]
  • سلامت روان نقش پیامدهای کرونا بر مشکلات سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 143-154]

ص

  • صلاحیت حرفه‌ای نقش دانش معلمی و نگرش مرتبط با شغل معلمی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای و خودکارآمدی شغلی دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر تبریز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]

ف

  • فرهنگ شناسایی عوامل مؤثر بر فرهنگ پژوهش در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 19-35]
  • فرهنگ پژوهش شناسایی عوامل مؤثر بر فرهنگ پژوهش در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 19-35]

ق

  • قانون گریزی مقایسه پرخاشگری و قانون‌گریزی در نوجوانان دارای صفات خودشیفته و عادی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 87-98]

ک

  • کتاب الکترونیکی طراحی کتاب الکترونیکی و ‌ پویایِ فیزیک و بررسی میزان تأثیر آن در یادگیری و یادداری مفاهیم فیزیک. [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 129-142]
  • کتاب پویا طراحی کتاب الکترونیکی و ‌ پویایِ فیزیک و بررسی میزان تأثیر آن در یادگیری و یادداری مفاهیم فیزیک. [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 129-142]
  • کتاب تعاملی طراحی کتاب الکترونیکی و ‌ پویایِ فیزیک و بررسی میزان تأثیر آن در یادگیری و یادداری مفاهیم فیزیک. [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 129-142]
  • کتاب درسی ریاضی رد پای سطوح طبقه‌بندی نظریه سولو در کتاب ریاضی پایه هشتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 113-128]

ل

  • لگاریتم اثربخشی کاربرد نقشه مفهومی بر درک دانش‌آموزان از توابع نمایی و لگاریتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]

م

  • متون کمک درسی تاثیر مواد کمک درسی بر یادگیری زبان انگلیسی و مفهوم سازی فرهنگی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 155-167]
  • مرور نظام‌مند شناسایی نیازهای آموزشی نو معلمان در نظام تعلیم و تربیت [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 55-69]
  • معلمان اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر کیفیت تعامل بین معلمان و دانش‌آموزان دختر متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 99-111]
  • معلّم درس پژوه واکاوی فرایند توسعه‌ی حرفه ای مبتنی بر تجارب زیسته‌ی معلّمان درس پژوه [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 37-53]
  • مفهوم‌سازی فرهنگی تاثیر مواد کمک درسی بر یادگیری زبان انگلیسی و مفهوم سازی فرهنگی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 155-167]

ن

  • نظریه سولو رد پای سطوح طبقه‌بندی نظریه سولو در کتاب ریاضی پایه هشتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 113-128]
  • نقشه مفهومی اثربخشی کاربرد نقشه مفهومی بر درک دانش‌آموزان از توابع نمایی و لگاریتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]
  • نگرش مرتبط با شغل نقش دانش معلمی و نگرش مرتبط با شغل معلمی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای و خودکارآمدی شغلی دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر تبریز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
  • نمایی اثربخشی کاربرد نقشه مفهومی بر درک دانش‌آموزان از توابع نمایی و لگاریتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]
  • نوجوانان مقایسه پرخاشگری و قانون‌گریزی در نوجوانان دارای صفات خودشیفته و عادی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 87-98]
  • نو معلمان شناسایی نیازهای آموزشی نو معلمان در نظام تعلیم و تربیت [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 55-69]
  • نیازسنجی شناسایی نیازهای آموزشی نو معلمان در نظام تعلیم و تربیت [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 55-69]

ی

  • یادداری طراحی کتاب الکترونیکی و ‌ پویایِ فیزیک و بررسی میزان تأثیر آن در یادگیری و یادداری مفاهیم فیزیک. [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 129-142]
  • یادگیری طراحی کتاب الکترونیکی و ‌ پویایِ فیزیک و بررسی میزان تأثیر آن در یادگیری و یادداری مفاهیم فیزیک. [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 129-142]
  • یادگیری زبان انگلیسی تاثیر مواد کمک درسی بر یادگیری زبان انگلیسی و مفهوم سازی فرهنگی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 155-167]
  • یادگیری معنادار اثربخشی کاربرد نقشه مفهومی بر درک دانش‌آموزان از توابع نمایی و لگاریتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]